Höstsession... Eller?

Hej!

Jag gick in i skogen idag och fotade för att jag älskar ju att fota höstbilder. Men idag kändes det inte som en riktig, äkta höstsession.
   Det kanske beror på att den här dagen var den första dagen på länge som det inte kändes äkta höstigt. För det har varit väldigt höstigt på sistone! Kallt, regnigt, murrigt och HÖSTIGT! 
 
Men det vore ju som världens sämsta inlägg om jag inte delade med mig av några bilder. Den första på Sonja tyckte jag blev så gullig - även om hon kanske ser lite skeptisk ut... 
 
 
Hjärta!
 

Jag tycker att det är snyggt när bladen krullar sig sådär. 


Såna här små strån är omöjliga att fota när det blåser - hjälpte till lite. 

 
Här var det så sjukt mycket löv! Det ser mycket ut på bilden men det kändes som ännu mer i verkligheten! 

 
Picture in picture. 

 
BOKEH! Skulle serr kunna tatuera in det någonstans (never gonna happen...) för att jag tycker att bokeh är så fint! Ljung är också fint. Och rosa! 

*

Okej då, det blev lite fler bilder än det kändes som att det skulle bli när jag började skriva inlägget. Jag gick ifrån allting ett tag och när jag kom tillbaka kändes allt bättre. Ibland måste du låta saker vara ett tag och sen när du kommer tillbaka ser du det du lämnade på ett helt nytt sätt. 

Ett annat tips när du redigerar bilder, blogginlägg eller bara när som helst i livet: lyssna på Adele! ♥
 
 
 


Kommentarer, woho:

1 Klara:

Jag gillar "Picture in picture"!

Svar: Tack! Är också nöjd med den - svårt att ta två bilder samtidigt ju!!!
Frida Westling

Kommentera här, please: