Gråt inte över glömd mjölk

Hej!

Skulle egentligen cykla på en fotoutflykt i måndags men var rädd att blåsa omkull så jag tog bilen istället. Jag märkte att vara naturfotograf i blåsigt väder är ett svårt jobb men jag lyckades ändå få lite saker på bild. 
 

Andra saker jag märkte under utflyktens gång och idag när jag redigerade: 

- Att glömma att ta med mjölk (hade hällt mjölk i en liten flaska som jag glömde at home) till kaffet är enklare än vad jag trodde.
- Att spilla kaffe utan mjölk över sig är varmare än att spilla kaffe med mjölk över sig (det gick bra - när jag var liten fick jag en hel kaffekanna hett kaffe över mig så kroppen är väl van, I guess) 
- Fota är askul men att redigera är ännu roligare och har börjat följa en på Youtube som gör fett bra Photoshop-tutorials. Checka in honom vetja - Peter McKinnon
 
Bilderna finns större (och med bättre kvalite, tror jag) på mitt Flickr:

"Gråt inte över glömd mjölk"
 
 
 
 
 


 

Kommentarer, woho:

1 Syrran:

Men att spilla kaffe utan mjölk över sig luktar mindre surt än att spilla kaffe med mjölk över sig!

Svar: Det är sant! Tur att det var så blåsigt - lukten blåste nog bort.
Frida Westling

Kommentera här, please: