Inte en sån där lista

Jag har försökt skriva det här inlägget i flera dagar nu och jag har raderat och raderat och raderat och raderat. Det var väldigt onödigt att skriva raderat så där många gånger och ja, så där kan faktiskt skrivas isär - har googlat flera gånger, lol. 
 
Det började i tisdags med att jag skulle göra en lista (surprise, surprise) och började googla runt och det kändes som att nästan alla inlägg med listor hade rubriken: "En sån där lista" och som att alla frågor var tråkiga. 
 
 
Sen när jag väl hittade en lista så var första frågan "Vem var din favorit i Spice Girls?" och det är Mel B och när jag skulle leta gifs på henne så slutade det med att jag hamnade på YouTube och såg på America's Got Talent-klipp med henne istället. Det var mycket roligare än en sån där lista. 
 
 
 
 
 

Kommentera här, please: