The One With Two Parts

(Part 1)

Skriver mitt första blogginlägg i år från mobilen. Känns som jag inte skrivit ett inlägg från mobilen sen typ 2009... Jag har säkert gjort det efter det också men whatever. Kände bara för 2009, typ... 
 
Det blir det sista inlägget från den här mobilen i alla fall. I morgon (hoppas jag) kommer min nya mobil. Jag har forskat sen i somras över vad jag ska ha för mobil så nu när jag har beställt en känns det nästan lite tomt... 
 
 
 
Dessutom byter jag till Android och är faktiskt lite nervös. Eller liksom hoppfullt nervös. Jag har ju haft det förut (2009 - värst vad det året dök mycket idag då) men då tänkte jag inte så mycket på det - nu är jag ju världens nörd, känns det som. 
 
Varför började jag prata om det här? Jag skulle ju berätta om mina nyårslöften... Jeez, det känns inte som att jag är en nörd jag är en nörd (varför skrev jag det två gånger? tmc - too much coffee). En stolt nörd. Peace. Eller inte peace för det säger typ alla tech-youtubers. Men ni fattar. MOVING ON...
 
 
 
(Part 2) 
 
Nyårslöften i alla fall:
 
- Gå ner i vikt (klassiker...)
- Äta mindre sötsaker
- Inte dricka läsk
- Skriva drömdagbok
 
Så är det.
 
Jag kanske ska skicka över den här texten till mig själv och fixa klart inlägget på datorn istället. Det blir bäst så. 
 
Fast nu i redigeringen vid datorn känns det som att mer är skrivet på datorn än mobilen... 
 
Och nu råkade jag ta bort min förra design som bara tog en hel natt (typ) att göra... Fast då får jag ju sitta en annan natt och fixa. Lovely. 
 
Nörd. 
 
 
 

Kommentera här, please: