The One With The Headphones

 
Jag heter Frida Johanna Westling.
Jag är för tillfället sur över att klockan är så mycket och jag vill jamma på min ukulele, yo. 
Jag är bra på stöka till i köket... 
Jag är dålig på att spara diamanter på Hay day...
Jag tycker inte om många saker.
Jag läser Harry Potter and the Chamber of Secrets (fast på svenska men det låter ju coolare på Engelska)
Jag gillar när jag har tränat på en låt i flera veckor och äntligen börjar få den rätta knycken. Och massa andra saker men jaja - det där kändes liksom mest aktuellt. 
Jag sjunger faktiskt mer och mer! Förut har jag sjungit men varit mer intresserad av att spela instrument men nu börjar jag gilla att sjunga också även om jag kanske inte är så jättebra MEN VEM BRYR SIG DET ÄR JU KUL?! 
Jag älskar att se på något klipp eller program eller film eller vadsomhelst och bli så berörd att jag får gåshud. Det kan vara så fint eller sorgligt eller ledsamt - det beror ju på vad jag ser på. Emma Watsons tal tillexempel - GOOSEBUMPS <3 
 

Jag är inte speciellt bra på att följa recept... 
Jag tycker om att drömma, kaffe, kramar, folk, familj, youtube och yada yada... 
Jag föredrar lunch istället för frukost? Lol! Det är det enda jag kommer på nu... 
Jag är beroende av att ha hörlurar på mig. Nu sitter jag med dem på fast jag inte ens lyssnar på något? Mupp! Lol!
 
 
Jag har på mig Hörlurar! 
 

(och den där gråa tröjan, lila byxor, underkläder)

Jag dricker alldeles för lite vatten. 
Jag lyssnar på allt möjligt. 
Jag blir arg på hatkommentarer på YouTube. 
Jag blir rädd för stora nattfjärilar på natten och typ tusen andra saker. 
Jag önskar att drömmen jag drömde igår vore sann. Och att få vara med i Masterchef Australia. Good luck, mate.
Jag är uppväxt i en jättestor familj och många kusiner och fler ska det bli, hoppas jag! ;) 

Kommentera här, please: