tja. lista.

Jeez, vad jag har blivit dålig på att göra de här listorna - och på att blogga överhuvudtaget.

 

Liksom, inte dålig men det tar forever innan jag blir klar! Måste tänka så länge och fixa med bilder och allting måste vara som jag vill med radbyten och koder och grejer. Kanske är för att jag har gått media, kanske inte. Ingen vet.


WHATEVER. HÄR HAR NI:

 

THIS OR THAT ? (ouuh, det här är som Clevver TV's "1-minute-hot-seat" lol!)
1. Choklad eller vanilj? Choklad.
2. Häagen Daazs eller Ben&Jerry? Häagen Daazs.
3. Twitter eller Facebook? Tweet tweet. Twitter.
4. The Simpsons eller Family Guy? Jag har inte sett något av dem.
5. Pannkakor eller våfflor? Pannkakor.
6. Solsemester eller skidsemester? Inget? Okej, skidsemester. Eller nä, båda.
7. Tv-serier eller filmer? Tv-serier.
8. Pixar eller Dreamworks? Båda!
9. Frankrike eller Italien? Alltså, eftersom jag "bara" har varit i Italien så tar jag det.
10. Dr Pepper eller Mountain Dew? Inget. Euwwww.

 

FAVORIT...
11. Film? A beautiful mind. Fucking Åmål. Zombieland.
12. Låt? Laleh - Hide Away.
13. Artist? Laleh!
14. App? Det ändras all the time. Just nu: Buzzfeed.
15. Blogg? Knivlisa!
16. Glassmak? Choklad!
17. Skådespelare? Shay Mitchell.
18. Maträtt? Någon stark gryta, haha!
19. Färg? Jag gillar alla färger. 
20. Stad? Je ne sais pas.
 
Laleh. Foto: jag.
 
DRÖM...
21. Jobb? Youtuber eller någon typ av redigerare eller liksom... Skapare. Kunna jobba med något som jag skapar, typ.
22. Man? Charles Trippy. Alltså, jag drömde att vi var ihop en gång. Det var typ den verkligaste drömmen jag någonsin har drömt! Jag kunde typ känna hur han kramade mig när vi kramades? Mys! Love you.
23. Resa? USA roadtrip!
24. Bil? En cool. Spelar ingen roll vilket märke.
25. Hus? Något litet och fint. 
 
Charles Trippy.
 
 FRÅGOR
26. Vilken kvinnlig kändis hade du helst haft som syster? Justine Ezarik! (ijustine, alltså).
27. Hur många länder har du varit i? Många!
28. Vad beställer du på McDonalds? Något starkt.
29. Vad skulle du döpa din dotter om du hade en? Karma!
30. Vad skulle du döpa din son om du hade en? Moltas!
 
Jag i Indien.
 
31. Vilka parfymer använder du? Ingen. Men en deo från Västindien - det ni!
32. Vilken var din favorit tv-show när du var barn? Nya Tider - LOL!
33. Har du läst; Harry Potter, the Hunger Games eller Twilight-serien? Harry Potter men inte allt.
34. Vilka språk, förutom ditt modersmål, vill du vara flytande i? Alla!
35. Är din pappa skallig? Nepp.
36. Bästa snabbmatskedjan? Vet inte.
37. Har du några husdjur? Sonja. Katt.
38. Var i Sverige hade du helst bott? Jag gillar Hudik men kanske nånstans större - vet inte vart.
39. Vilken är den godaste Ben & Jerry smaken? Det fanns en förut som var med typ knäck!
40. Titanic eller The Notebook? The Notebook! Rachel McAdams for president!
 
 
 
41. Äter du frukost varje morgon? Njeee...
42. Hur många gånger har du varit på sjukhuset? Så många gånger att jag inte kan räkna, typ. Öronbarn, liksom. Har gått till öronmottagningen så många gånger att jag skulle kunna blunda och gå dit, typ...
43. Har du någonsin sett Hitta Nemo? Eh, ja?! Fortsätt simma, fortsätt simma...
44. Minns du oftast dina drömmar på morgonen? Oh yes!
45. Vilken te smak gillar du bäst? Citronte!
46. Hur gammal var du när du fick reda på att tomten inte var verklig? Ingen aning?
47. Har du en tumblr? En hemlig...
49. 5 bästa svenska tv-programmen som sänds i höst? Landgång... Det är det enda jag kan typ! Haha!
50. Om du hade vunnit 100 miljoner, vad hade du gjort? Åkt till USA på roadtrip och skänkt mycket till välgörenhet.

Kommentera här, please: