"Vanligt" inlägg

Det är helt sjukt att Charles Trippy har vloggat varje dag i 2000 dagar idag! 2000 DAGAR?! Galet!
Love him <3
 
 
Och jag som tyckte att det var jobbigt med 50 dagar - jeez... Eller jag tyckte väl inte att det var jobbigt på ett dåligt sätt - det var liksom jobbigt på ett bra sätt. Jag har Charles, Alli Speed (Charles ex-fru) och ijustine att tacka för det projektet. Utan dem hade jag aldrig kommit på att göra det.

Undrar vad jag hade gjort för projektarbete då? Ingen vet.
 
 
Det känns konstigt att skriva ett vanligt inlägg och inte en lista, haha. Men imorgon kommer det en lista - fast på ett litet annorlunda sätt - ni får se. Och det känns som att jag bättre hör hemma på Tumblr än blogg.se med alla gifs, haha. I don't wanna move. Jag har en tumblr men ni får leta den själva - good luck!
 
 

Kommentera här, please: