Gifs med ljud och en spruta som gör en odödlig

Det är en sak jag har tänkt på länge - varför har inte gifs ljud? (VILKEN IDÉ - JAG KOMMER BLI RIK!)
 
 
 
Okej, okej, jag fattar väl att en "gif hunt"-inlägg med asmånga gifs som alla hade ljud skulle bli väldigt rörigt. Häromdan hittade jag ett inlägg med 400+ gifs på Selena Gomez - det var så jobbigt att ladda att appen stängde av sig. Men tänk om alla de 400+ gifsen hade haft ljud? Crazy.
 

Nej, du är inte crazy, det är hen som la upp 400 gifs på dig som är crazy. Lol.
 
Men det bästa vore ju om vi säger att gifs hade ljud att alla gifs spelades ett i taget och inte alla 400 samtidigt? Kom igen, det är 2015 snart! Gifs med ljud och att man ska kunna redigera tweets efter man har skrivit dem vill jag ha. Och en spruta som gör en odödlig. Men jag skrattar ju så mycket så jag kanske inte behöver någon. 
 
Och till sist ett litet meddelande från Justine:
 
 
 Hej puss ses.
 
 
 
 

Kommentera här, please: