Behövlig måndagslista

Behövde skriva av mig och då passar ju en lista bra. Fast det blev rätt korta svar... Så kan det bli.
 

1. När gick du upp idag?
Typ vid 9.

2. Diamanter eller pärlor?

Neither. Jag vet inte. Båda.

3. Senaste filmen du såg på bio

Tingeling - Älvornas Hemlighet med Solveig och Ester.

4. Favorit-TV- program?

Hjem <3 Okej, det går ju inte längre *sad face*...
Så: Hjärta för djur.

5. Vad åt du till frukost?

Smoooooothie. Den blev inte så god...

 

6. Vad är ditt andranamn?
Johanna.

 

7. Din favoritmat?
Starka grytor, stark mat.

 

8. Vilken mat gillar du inte?
Inlagd strömming, ärtsoppa, hasselnötskräm...

 

9. Favoritchips?
Vickningschips?! Random!

 

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
A year without rain.



Selena. Foto: Jag :)

 
11. Vilken bil kör du?

Mamma och pappas...

 

12. Favoritmacka?
Faktiskt, så är inte jag så förtjust i mackor.

 

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Je ne sais pas.

 

14. Vilka är dina favoritkläder?
En "blAck hoodie" från Cubus ;)

 

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Jag har sagt det förut och säger det igen - roadtrip i USA.

 

16. Favoritklädmärke?
Ingen aning. Jag har verkligen noll koll på klädmärken.

 

17. Var vill du dra dig tillbaka?
Till Carriacou, Västiniden, för att få träffa denna skönhet igen:

 

 

18. Favorittid på dagen?
15:00. Trekaffe, hello?!

 

19. Var är du född?
Östersund.

 

20. Vilken är din favoritsport att se på?
Ingen egentligen. Är inte så sportintresserad.

 

21. Coca Cola eller Pepsi?
Spelar ingen roll.

 

22. Fotboll eller ishockey?
Hockey, såklart. Har ju spelat..........

 

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Nattuggla.

 

24. Pedikyr eller manikyr?
Båda.

 

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Jag skrattade så mycket åt Rose och Rosie att jag grät häromdan? De är helt underbara. Det är väl ingen riktig nyhet men jag kom inte på något bättre. Och de där två är verkligen bra! All lycka till dem!


26. Vad ville du bli när du var liten?
Författare. Det vill jag fortfarande.

 

27. Bästa barndomsminnet?
Åh, jag vet inte om jag kan skriva det här av folk-som-kanske-inte-vill-att-jag-skriver-det-själ... Typ...

 

28. Varit i Afrika?
Ja. I Gambia.

 

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Inte vad jag kan minnas.

 

30. Varit med om en bilolycka?
Nä, thanks god!

 

31. Favoritdag i veckan?
Lördag!

 

32. Favoritrestaurant?
I dunno.

 

33. Favoritblommor?
Förgätmigej.



                                                                                    2007-Frida

34. Favorit-snabbmatsrestaurant?
Ingen aning.

 

35. Äger du en cykel?
Nej :( Den är stulen. Buhu.

Drömvävaren logotype
 

36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Netonnet!!!!!! Tekniska saker in my heart! Eller kanske Waynes?
Vadå? Det är ju en affär... Typ...

 

37. Läggdags?
Det blir lite olika.

 

38. Senaste personen du delade en middag med?
Mamma, pappa och min lillebror.

 

39. Vad lyssnar du till just nu?
Selle (alltså Selena Gomez - nähä) - Naturally.
Fast eftersom jag har blivit så seg på att blogga har jag hunnit lyssna på massa annat också...
Men just nu: Stress, Ison & Fille - Nu e' du körd.
Fast nu byttes det till: Ison & Fille (igen - woho) - Jag skrattar idag.
Och nu: Ed Sheeran - Lego House.

Det kommer väl ta hela min spotifylista innan jag är klar. Så klicka på cykelbilden här ovan om ni så gärna vill veta vad jag lyssnar på. Enjoy! Jag har världens mest blandade musiksmak! Mina syskon kallar mig en allätare on speed!

 

40. Favoritfärg?
Seriöst - alla!

 

41. Hur många tatueringar har du?
Zero.

Kommentera här, please: