Behövlig måndagslista part 2

Känns som déjà vu va? En vecka sen senaste blogginlägget och senaste listan. På tal om déjà vu förresten - förra veckan hade jag ett superkonstigt déjà vu-moment. Först så bara: "Aha! Detta känner jag igen!" och sen visste jag ju vad som skulle hända - MEN DET HÄNDE ALDRIG?! Det var som att någon (typ gud) stoppade mitt déjà vu-moment! Jag bara "MEN SEN DÅ?!" typ...
 
Moving on. Till Listan. Först tog jag en jättelång men orka.
 

1. Vad gjorde jag denna gudsförgätna dag?
Vaknade, gjorde ett pinsamt försök till en vlogg DIREKT efter att jag hade vaknat - pinsamt ju - såg helt groggy ut.

 

2. När gick jag upp?
Typ 10 men det kändes som att klockan var fyra (mer om det i nästa fråga - lol)

 

3. Samtalsämne/tankar vid frukosten?
Inget samtalsämne eftersom jag åt frukost själv. Jag hade en konstig morgon, alltså. Det kändes som att klockan var typ fyra på morgonen hela tiden och jag var helt dizzy och helt knas. Inte kul.

 

Var ungefär så här glad
 

 

4. Vad serverades?
Blåbärssmoothie som jag hittade på buzzfeed!
3 ingridienser. Blåbär (obviously), mandelmjölk och, *trumvirvel*, JORDNÖTSSMÖR!
Okej, okej, jag hade i några droppar "vanilla essence" också men det kan man verkligen skippa.

Så. Himla. God! Det blev så creamy med jordnötssmöret - fast egentligen ska det vara mandelsmör.


Här finns den smoothien och 7 andra 3-ingridienser-smoothies: http://www.buzzfeed.com/jessseinfeld/8-easy-3-ingredient-smoothies?utm_term=3tc2jmf&sub=2089604_1015797

 

5. Å sen?
Youtube, hela dagen, nästan. I love it!

 

 

 

6. Köpte jag något?
Nope.

 

7. Struntade jag i något som jag hade tänkt göra?
Vlogga? Men jag har varit på världens sämsta humör idag och då är det inte roligt att vlogga.

 

8. Middag
Grönsaksgryta.

 

9. En bra sak som hände under dagen?
Selena var på The Ellen Show <3

 


 

 

10. Vad tänker jag när jag läser mina svar?
"Ska jag lägga in någon/några bild/bilder nu när själva listan är klar?" "Blir det snyggt på bloggen?" "Stavas verkligen dizzy så där?" "Stavas sådär "så där" eller "sådär"?" "Selena var så fin i de där kläderna!" "Skulle jag passa i de där kläderna?" osv...

 

Kommentera här, please: