We are on a break!!!!!!!! / Man är tillbaks på Ruta 1

Jag har tagit en paus från Charles Trippy. Det känns så sjukt konstigt! Jag har liksom följt hans vlogg  typ VARJE DAG i typ sju månader! (oj, skrev typ två gånger, fast det skulle jag ju? äh, whatev)
 
Men först missade jag en och sen en till och sen en till och jag har inte tid med honom nu när jag enbart kollar på reviews av mobiler... Säger som Keyyo: DET FINNS SÅ MÅNGA VAL!

Förut älskade jag reviews men nu börjar jag tröttna (inte så konstigt eftersom jag enbart kollar på reviews nowadays)! Alla tycker ju så olika! "Men det är väl bara bra?" Ja, klart att det är! Men lite jobbigt när den ena säger wow och man känner "yes! den här tar jag!" och sen när en annan gör en review och säger euw så tänker man "ojdå, kanske inte den" och är, som Patrik Isaksson skulle sagt, tillbaks på Ruta 1...
 
 
Jag saknar Charles. Och hans hundar Zoey och Marley. Och hans nya flickvän Allie fast jag inte har vant mig vid henne än. Och hans hus? Det känns lite creepy men man känner sig typ hemma när han går omkring i huset och man vet vart allt är och allting.

 
Charles, inte för att du läser, men - I'll be back! <3
 
 
 
 

Kommentera här, please: