Save as

Nu är jag ARG!
 
Fast jag sitter samtidigt och fnissar åt mig själv fast det inte är ett dugg kul... Hur kan jag vara så dum och dålig på att spara saker?! Typ 2011 gjorde jag en "vloggserie" som jag inte la ut liksom on the world wide web, jag visade bara mig själv och mi familia (Ester och Majken - lol). Den handlade om vikt och hur jag skulle göra för att gå ner i vikt, typ. Jag gjorde flera avsnitt och hade till och med Ester och Majken som medhjälpare i hela projektet!
 
OCH VAD GÖR JAG, SMARTAST I VÄRLDEN, NÅGRA VECKOR SENARE?!
"Äh, det här är inte så bra, jag tar bort det"

 
 
Något jag faktiskt lyckats spara är små berättelser här och där som jag skäms ihjäl när jag läser nu. Alltså, de är helt okej - det är mer stavningen jag skäms över... 
 
 
OKEJ HEEEEEEJ. 
 
 
 
 
 

Kommentera här, please: