Tisdagslistan! (Med små historier här och där)

1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till? - Phoebe.
 
2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex? - No comments...
 
3. Vilken var den senaste filmen du såg? - Barbie - Älvornas hemlighet tillsammans med Solveig.
 
4. Har du bra självförtroende? - Njee..
 
5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? - Köra bil jättelångt. Typ till Norge.
 
6. Nämn tre saker på din att-göra-lista? - Städa, ordna och fixa.
 
7. Beskriv ditt drömutseende... - Åh, just nu vill jag se ut som Leighton Meester (Blair Waldorf). Såg henne i en reklam förut - snyggo! Historia - min syster Klara trodde på allvar inte att Leighton hette Leighton?! "Nää, så heter hon väl inte?" "Jooo!" Seriöst - VARFÖR skulle jag ljuga om namn?! Namn som är min hobby, typ!

 
Tror-inte-på-namn-Klara. LOL!

8. Skriv namnet på någon du ser upp till - Laleh Pourkarim.

9. Någon du har kysst - Måns Zelmerlöw, höll jag på att skriva. Historia: en gång drömde jag att jag och Måns skulle ha barn och sen SAMMA DAG TROR JAG NÄSTAN såg jag på en löpsedel att han och Marie hade gjort slut... LÄSKIGT! (not)

10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - Jadå, massor. Jag har väl typ inte växt sen jag gick i typ sexan eller något...

11. Den du senast sov över hos - Mina kusiner.

12. Vem skrev du senast med på Facebook? - Spankie! Alltså, Emma.

13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? - Nöjd och nöjd. Den duger.

14. Vad väljer du, godis eller chips? - Chirre.

15. Pinsammaste minnet från skoltiden? - Det ska vi inte nämna här OKEJ?!

16. Hur uppvaktar man dig? - Kom hit med en sojamjölkslatte med vanilj, bah.

17. Har du rykten efter dig? - Har jag säkert...

18. Din absolut sämsta egenskap? - Jag spiller ganska ofta...

19. Din bästa egenskap? - Jag är bra på att komma ihåg saker. Som tillexempel NAMN, Klara ;)

20. En låt du är beroende av? - Goliat av Laleh. Så sjuuukt fin låt! Lyssnar alltid på den när jag kör bil.

21. Vad stod det i ditt senaste sms? - Vet inte. Måste ladda mobilen... 

22. Vem skulle du ta med dig till en öde ö? - Ellen DeGeneres! Fatta kul vi skulle ha!

23. Kan man vara vän med sitt ex? - Eh? Nej. SKOJA! Klart att man kan!!!

24. Har du kysst en kompis? - Japp.

25. Hur ofta dricker du alkohol? - Inte så ofta.

26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? - Jag har bara en sak att säga nu och det är: VAR FÖRSIKTIGA! Jag vill ju, såklart, inte att någon i hela världen ska ta droger - men jag skulle ju inte direkt lämna någon bara för att hen tog droger. Jag skulle finnas där, liksom.

27. Vad hatar du? - Hatar är väl att ta i men jag blir så irriterad på folk som inte använder blinkers när de kör bil. Inte ens polisen gör det ibland?! Fast de får väl göra vad de vill. Har sett poliser här som inte följer högerregeln heller. Fast vem gör det? (jag)

28. Hade du kunnat ha distansförhållande? - Sure.

29. Vad handlade din senaste dröm om? - Att Selena Gomez hamnade i fängelse och det känns typ som att det var på grund av mig?

30. Vad väger du? Är du nöjd med det? - Det ni. Nepp.

31. Hur lång är du? - 185............................. OKEJ! 158!

32. Vilken är den bästa svenska filmen? - Fucking Åmål! Åååh, måste se den snart! Var aslängesen.

33. De bästa svenska skådespelarna? - Julia Dufvenius! Historia: Jag kan verkligen inte uttala hennes efternamn. Förlåt, Julia, om du läser (yeah right)


Julia Dufvenius - Bild från: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Julia_Dufvenius_-4.JPG

 

34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? - Harry!

35. Ditt humör för tillfället? - Haha, fnissig! För nu började Boyfriend med Justin Bieber spelas i  min spellista på Spotify och kom att tänka på när min lillebror Vilhelm sjöng den.

36. En vacker person? - Julia Dufvenius!

37.Har du instagram? - fridogram

38. Vem kramade du senast? - Mammut.

39. Vem träffade du senast? - Papput.

40. När slog du dig senast? - Haha, vet inte. Gick väl in i något, som vanligt.

41. Någon du vill träffa? - Okej, ganska många! Selena, Taylor, Leighton, iJustine, iCarly? Oj, varför skrev jag iCarly? Hahahaha, henne vill jag inte träffa. Har liksom ingen relation till henne.

42. När grät du senast? Varför? - Förra veckan - mina känslor var lite all over the place.

43. Sminkar du dig varje dag? - Verkligen inte. Gillar inte att ha smink. Det kan man se på denna bild. Make up och foto av Solveig:

 

 44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? - Pappa.

45. Är du helsvensk? - Japp.

47. En artist du inte gillar?  - Jag vet inte.

48. En artist du gillar? - Laleh! Selena Gomez! Timo Räisänen! Jag har sagt det förut och säger det igen: finns ingen som kramar så bra som Timo <3


Foto: Random tjej på konserten :)

 


49. Vad är det bästa som hänt dig? - Oj. Stor och svår fråga. Vet ej. Mycket bra har hänt!

50. Vad vill du bli när du blir äldre? - Något modigt och bra.

Varför blir texten i olika storlekar? Aja, får fixa det sen

HEJ PUSS SES!

 

Kommentera här, please: