(kommer verkligen inte på någon rubrik - hitta på en själv)

Snacka om att jag har varit en frånvarande bloggare på sista tiden men jag har blivit världens datornörd! 

 
"BLIVIT?!" kanske ni nu tänker men liksom MER än vad jag var förut! Kollar på folk på youtube som bygger datorer och fixar RAM-minnen och alla möjliga grejer. Kollar knappt på de jag prenumererar på längre! Oschyrre. 

Jag kommer ALDRIG att sluta ha dator och göra allt på min smartphone eller tablet. Aldrig i livet! Det är något mysigt med att sitta och knappra på tangentbordet! Haha, nu lät jag precis som en författare och det är ju bra eftersom jag vill bli det. Fast det har varit lite dåligt på skrivfronten på sistone. Ibland känns det inte som att blogginlägg räknas som att skriva?
 
Whaaat? Klart att det gör! Huvudsaken är att man skriver och inte vad man skriver. Så det så. 

Kommentera här, please: