I need a break, Dexter Morgan

Jag måste nog ta en paus från Dexter...

Igår när jag hämtade mamma från tåget så glömde jag mobilen i bilen och när jag gick ut och hämtade den var det ju mörkt ute och när jag sträckte mig för att ta mobilen kändes det verkligen som att någon skulle sticka mig med en spruta och sen vet ni, som har kollat på Dexter, hur det brukar sluta... DET RIMMADE! Spruta - sluta!

 
Fast varför skulle han ge sig på mig egentligen? Jag har ju inte gjort något dumt och kommer nog aldrig göra något dummare än att kanske köra lite för fort eller glömma någon parkeringsregel någon gång ibland... 

Och det finns ingen chans i hela världen att han skulle kunna göra nånting FÖR HAN FINNS JU INTE ENS! 

Ni som också är serienördar förstår - ibland känns det verkligen som att seriemänniskorna finns. Fast ni kanske inte är lika nördiga som mig... Högst troligt...

Så Dexter Morgan, see you later alligator. 


Kommentera här, please: