Fem kända personer jag skulle vilja bjuda på kafferep

Fast gillar man inte kaffe får man inte komma... SKOJA! Klart att man får! 
 
- Laleh Pourkarim

Photo: Me, Frida Westling. 

Vad mycket vi skulle ha att prata om, jag och Laleh. Efter alla dessa år och möten. Jag skulle visa henne mina gamla dikter som jag inte har visat för så många och kanske få läsa någon av hennes dikter. 

- Selena Gomez
Foto: Jag igen. 

Jag skulle lära henne massor av husmorstips och andra tricks i köket eftersom hon alltid säger i intervjuer att hon vill lära sig att laga mat. Dessutom skulle jag vilja att hon berättade om Texas och lite hett gossip om typ Taylor eller Demi. Eller ännu bättre - Justin. Fast om jag tog upp det på ett kafferep skulle det säkert bli väldigt tyst. Pinigt. 

- Troian Bellisario
Source: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Troian_Bellisario_in_Manila.jpg

Kaffedrickaren número uno - både in real life och i PLL. Omg! Jag vet inte vad jag skulle säga till henne. Haha, det lät ju snällt. Men seriöst - jag skulle inte kunna prata. De andra på repet skulle jag väl få fram något litet ord till men Troian, alltså. Snacka om att jag skulle vara starstrucked om Troian skulle sitta i mitt kök!

- Emma Watson


Source: http://www.flickr.com/photos/23489340@N04/2683374777/

Jag skulle fråga henne om hon grät när hon klippte kort hår, liksom om hon ångrade sig. Det gjorde jag nästan en gång, grät alltså. Och så skulle jag fråga hur det var i USA och massa saker om Harry Potter, såklart. Och The Perks of Being a Wallflower. Och lite andra grejer. 

- Gary Mehigan


Source: http://www.garymehigan.com/profile.html


Enda killen på kafferepet. Han är min favorit i juryn i Masterchef Australia och jag älskar när han gör saker i Masterclass! Han skulle nog flika in när jag ger Selena kökstips och komma med egna superbra tips! Kanske baka något åt oss? Vem vet?

*

Vilket härligt kaffegäng! 
 



Kommentera här, please: