Tisdagslistan!

Yes! Det är tisdag! Dags för en lista!

Fin bild... LOL!

1. Om du hade fått byta kön för en dag, vad hade du gjort?
En dag bara? Men åh, då skulle jag ju inte hinna gro ett snyggt skägg. Säger man gro? Äh.
Jag vet inte vad jag hade gjort, faktiskt. 

2. Vad är det mest romantiska du har gjort?
Skickat kärleksbrev. 

3. Vilken är din favoritstad i världen?
Jag vet inte. Är lite besviken över att jag inte brydde mig mer om staden när jag var i New York - jag fattade nog inte hur coolt det var. 


4. Du är en superhjälte - vilken är din superkraft?
Stoppa alla bråk, krig, våldtäkter och allt annat hemskt. 

5. Vilken är den bästa konserten du har sett?
Laleh i Göteborg. OMG! Alltså, det var den bästa stunden i mitt liv! Tvåa: Selena-konserten. 
 
Foto: Emma Olsson :) 


6. Hur många gånger har du varit kär?
Sjukt många gånger. 

7. Är du riktigt dålig på något? 

Klippa rakt? Haha. 

8. Senaste 3 inkomna sms? 

Ett från PlanSverige, ett från pappa med världens sämsta historia (se nedan) och ett från Vilhelm, my brother. 

"Vilket torn är rätt?

Ejfeltornet"

Kul...

9. Vad stod det i ditt senaste skickade sms?
"Ok, när?" till Vilhelm. 
 
 


10. Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?

Formgivning, grafisk kommunikation, webbdesign. 

11. Vilken är din favoritfrukt?
Mango!!!

12. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Povel Ramel (tack för den), Brasse Brännström (tack för den), Jennifer Lopez (whaaat?). 

13. Vad är du rädd för?
Låsta dörrar, mörker. 


14. En person du tycker är snygg?
Mike i PLL! Grrrrrr!

15. Blir du lätt svartsjuk?
Det vet jag inte.

16. Din favoritkaraktär ur en serie?
Alltså, alla i PLL. Men ett mer seriöst svar: Cristina Yang i Grey's Anatomy - hon är ju bara bäst. 
 

17. Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Emma, tror jag. Eller Ph. 

18. Vilket språk hade du velat lära dig?
Spanska.

19. Vad för sorts killar faller du för?
Haha, jadu, bra fråga. Verkligen blandat!

20. Var vill du åka just nu?
Hem... 


21. Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
Fyller inte år på ett tag så jag hinner nog ändra mig men köksgrejer är ju bra att ha!
 

Eller en frisbee? Lol. 
 

22. Vad stör du dig på hos andra människor?
I dunno. 

23. Var handlar du mest kläder?
Cubus <3

24. Vad tycker du är fult?

Alltså, jag tycker inte att det är fult men onepieces ser så himla obekväma ut? Och jobbigt om man måste gå på toaletten. Är man naken i dem? Jag fattar väl att man har underkläder men sen då? Frågorna är många!

 


25. Vad är det pinsammaste du har gjort?
Skickat världens pinsammaste sms. "Vet du?! Jag är kär i **************************************!" (personens namn innehåller inte så många bokstäver, obviously, men då kanske folk kan lista ut - smart där, Frida...) och sen när jag preciiiis tryckt på skicka så ser jag att det är ************************************** jag skickat till. SMIDIGT!
 
 
 

Kommentera här, please: