Got a secret, can you keep it?

Idag längtar jag till våren - efter att ha funderat lite så tror jag faktiskt att det är min favoritårstid. Liksom, hösten är jättefin och det är mysigt när det är lagom kallt och så men VÅREN! 
När det är fint väder, fåglarna kvittrar och solen är varm men ändå kall, liksom. I LOVE IT!


Jag en vårdag 2008... 


På tal om love - egentligen tänkte jag göra en till lista (I know - jag är listberoende) som handlar om tv-serier men jag hade ju svarat Pretty little liars på alla frågor. Eller ja, inte de dåliga förstås! Gårdagens avsnitt var verkligen... Wow... Vill inte skriva för mycket och avslöja ifall någon inte har sett. Jag såg en på twitter som avslöjade för en annan liksom hela grejen med PLL och vilka som var det och det och ja, avslöjade helt enkelt?! Så himla taskigt!
 
Så det är bäst att jag slutar skriva annars vet man aldrig vad som kommer fram... 
 
 
XOXO,
Gossip Girl.
 

Kommentera här, please: