i'm in the room, is a typical tuesday night

Listdags igen då. Listor på tisdagar kanske kan bli en grej? We'll see. 
 

Låt som när du är ledsen sörjer till?
Har ju en hel låtlista på Spotify som jag lyssnar på när jag är ledsen. Grejen är att jag kan bara lyssna på sorgliga låtar när jag känner mig sorgsen. Fast om jag skulle se artisten live så lyssnar jag ju såklart. Haha, det hade varit roligt om jag helt plötsligt hade gått när Selena sjöng Love will remember på konserten i somras. "Men Frida? Varför går du?!" "Näää, det är för sorgligt!" 

Fast det är en låt som alltid kommer att vara så himla himla sorglig som jag verkligen inte kan lyssna på, inte ens när jag är ledsen - då ska jag vara riktigt RIKTIGT ledsen, förutom live då och live är den alltid helt fantastisk!

Hide Away med Laleh



Beroende
 av:
Pretty little liars, youtube, kaffe. 

 

Vem behöver du mest just nu:

Mig själv! LOL! Men behöver och behöver - jag vet inte. Alla?

Vad tror folk om dig?
Att jag kan mycket mindre än vad jag faktiskt kan. 

 

Stämmer det?
Nope. Jag är faktiskt full av överraskningar!

 

Vad får du oftast komplimanger för?
Mitt hår, typ. En gång tog en random tant tag i min arm och sa: "Vilket vackert hår! Är det äkta?!"

 

Brukar du skratta för dig själv?
Hahahaha, all the time. ALL. THE. TIME! Hahahaha. 

 
 

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
"Vi har tagit emot din försäkran den 14 jan" och blablabla från Försäkringskassan... KUL. 

 

Nästa mål i ditt liv:
Jag vet inte, faktiskt. Jag har liksom inte mål - kanske borde ha det?



Hur svarar du i mobilen?
Om det är någon jag känner så svarar jag "shalom!" för Lucy Hale gjorde det i ett klipp och det lät så himla roligt. Fast en gång när jag svarade så när dolt nummer ringde la hen på... Schyrre. Fast det där shalom beror på vilket humör jag är på. Oftast svarar jag bara "Hej, det är Frida", typ... 

 

Vem ringde dig senast?
Stephe. Alltså, min pappa Stephan. 

 

Antal timmar sömn inatt:
I dunno. 

Tycker du om din pappa?
Njeeee... Närå. JA, DET GÖR JAG!

 

Brukar du komma i tid?
Hahaha, oja! Ibland kommer jag så bra i tid att det är en timme kvar till personen/personerna jag ska träffa ska komma. "SHIT! JAG MÅSTE SKYNDA MIG DIT!" och sen när jag kommer fram är det liksom 1 h kvar. LOL. 

 

När mår du bra?
När jag kör bil och sjunger (äger). När jag kollar på Masterchef Australia, PLL, youtube. När jag kramas, bakar, har kafferep, lagar mat, lyssnar på musik, spelar instrument, festar (parteeeyyyy) osv... 

 

Hur känner du dig nu?
Suuuur. Missade 22:22! Då får man ju önska sig något... Men äh, annars känner jag mig okej. 

 

Vanligaste färg på dina kläder:
Jag har rätt blandade färger, tror jag... 

 

Var du aktiv i skolan?
Så aktiv att de fick slita mig ifrån skolan varje dag... (svar: nej)


Favorit dryck på morgonen:
Coffee!

 
 

När brukar du oftast gå och lägga dig?
Det är väldigt olika... 

Är du blyg?
Jag vet inte. Maybe baby!

 

Sysslar du med någon idrott:
Hockey... För typ 10 år sen eller mer säkert, haha. Nej, alltså. Ingen sport. 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Är det något jag tror på så är det kärlek vid första ögonkastet... Eller gör jag verkligen det? Hmm...

 
 
 
 

Kommentera här, please: