Oh sweet sixteen, you're lost and gone forever!

Har hamnat i världens åldersnoja! Det började med att Selena Gomez kusin Priscilla fyllde 22 år och då slog det mig liksom att jag fyller ju också 22 snart! Jag som känner mig som 16! Och jag var 16 för snart SEX år sedan?! Oh lordy lord... 

Jag minns liksom inget från när jag var 16?! Jag minns att jag var oerhört aktiv på bilddagboken eller dayviews *rys* som det heter nowadays. Varför byta från ett så bra namn? Why? WHY?! 

Äsch, 22 är nog en bra ålder. 22 är liksom en snygg siffra, på något sätt. Gillar att det är två lika siffror bredvid varandra, liksom. Det hade nog inte en sextonåring tänkt på... Eller jo, det hade de väl säkert kunna gjort. Nu lät det som att jag tror att sextonåringar är helt puckade - det gör jag verkligen inte. Lycko er som får vara så unga! Haha, lol. 

 

Jag som 16. Bild från det så kallade bdb - haha. 

Kommentera här, please: