Årslistan 2013

Beskriv året med tre ord.
Studenten, skratt och Selena Gomez. SSS! 

 
 
 Vilka ser du som de största händelserna under året?

- När jag skulle ta studenten och världens snällaste Ph erbjöd sig att gå med mig i studenttåget. 
- Hela studentgrejen i sig var en väldigt stor, fin och awesome händelse. 
- När jag fick mitt första jobb ever som var pizzabud. Det varade i en vecka av några anledningar jag helst inte vill skriva här... En stor händelse men konstig grej...
- När jag och mina kusiner Ester och Majken såg Selena Gomez live i Fryshuset. Magiskt. 

 

 

Har du blivit bättre på något?
Köra bil... Typ. Men jag vet faktiskt inget jag har blivit bättre på.


 

Gjorde du något du aldrig gjort förut?
Firade nyår utan mina föräldrar - har faktiskt aldrig gjort det förut :P

Vad var extra dåligt med året?

Att jag fick det där pizzabudsjobbet och verkligen älskade att åka och leverera pizza för som många vet så älskar ju jag att köra bil och det jobbet var verkligen kul. Och hur länge höll det då innan allt blev knasigt och till och med lite (inte bara lite heller) läskigt? En vecka! Har aldrig varit med om en så konstig vecka. 

 

Vad var extra bra?
Att gå med Josephine i studenttåget och känna livet i mig. Att jag tog studenten överhuvudtaget - det var liksom verkligen på tiden, haha. Selena Gomez-konserten, såklart. Och alla fina människor! Alla kramar! Nyår! 
Alla goa kafferep hemma hos mig eller hemma hos någon annan - KAFFEREP ÖVERHUVUDTAGET!!!!!!

 


Vad lyssnade du på?
Ja, vad lyssnade jag inte på? Min musiksmak är verkligen allätare on speed... Men jag lyssnade nog mest på Selena Gomez (nu blev ni väl förvånade?)

 

 


Vad skrattade du åt?
Allt. Jag har världens sämsta humor och tror seriöst inte att det finns någon mer lättroad än jag själv. Lol. 

 


Vad grät du till?
Mycket. När mina favorit Christina åkte ur Masterchef Australia, när någon i Mastechef grät, när Selena sjöng Who says i Fryshuset, när en fanvideo fick Selle att börja gråta, när Charles Trippy grät i någon video osv osv osv...


 

Och så slutligen; dina planer inför 2014?
That's a secret I'll never tell.

Nej men, jag vet faktiskt inte. Jag ska försöka bli mer ordningssam och organiserad, typ. Försöka skriva mer, filma mer, fota mer, vara mer kreativ, lära mig mer saker, baka mer, laga mat mer, sjunga mer, spela mer, skratta mer. KRAMAS MER!

Nu har jag skrivit mer så många gånger att jag har tröttnat på ordet. Jag ska göra mycket, helt enkelt. 

Ok, snodde denna listgrej från http://nojesguiden.se/hanapee 

Kommentera här, please: