Skämmigt

Har gjort en spellista med alla mina vloggar - dag 1 till 50 och JAG SKÄMS IHJÄÄÄÄÄL?! 


Klicka på bilden för att komma till spellistan!
 
Så här säger ju alla att "åh, det var så mycket jag kunde gjort bättre" och då brukar jag tänka "men lägg av, gjort är gjort!" när någon säger så men... ÅH, DET VAR SÅ MYCKET JAG KUNDE GJORT BÄTTRE! 

 
Okej, förlåt att jag brusade upp... Efter att ha suttit med händerna för ögonen och tänkt "who are you and what have you done to Frida Westling?" till mig själv (normalt) så sätter det igång en eld i mig. Det sätter igång en eld i mig i alla fall att jag ska göra nya videor och då göra det så bra som möjligt och slippa skämmas sen! YEAH! Let's do this! Woohooo!



Fast inte nu på en gång, marsch pannkaka, för jag är förkyld och täppt och yada yada men VÄNTA NI BARA! 


Kommentera här, please: