Ett inlägg kommer lastat med gifs

Har varit så sjukt busy att jag inte har hunnit blogga... Och med busy menar jag förkyld och fastklistrad vid netflix och Dexter Morgan. I love him fast ibland han mig lite läskiga drömmar men whatev - alla drömmar kan inte vara oläskiga.
 


Har blivit mobilspelsberoende också... Först var det ett spel, Geometry Dash och nu Hay Day... Alltså, jag trodde aldrig att jag skulle bli beroende av mobilspel för jag har verkligen aldrig gillat det! Mina småkusiner som tar min mobil hela tiden frågar jämt varför jag inte har några spel. "Jag gillar inte spel." brukar jag svara då MEN NU ÄR DET ANDRA TIDER! Här ska spelas! Fast jag suger och köper bara upp mina diamanter hela tiden!



Och när jag spelar Geometry Dash får jag alltid jättebra skrividéer av någon anledning. Orden bara kommer till mig men skriver jag? Nope. Herregud, jag måste skärpa mig. Eller som Rose Ellen Dix (tjej på youtube) hade sagt till mig om hon hade varit här: "GET YOUR SHIT TOGETHER!" - det hade nog Debra Morgan sagt också.


Och nu när jag sökte på gifs på Dexter var det gifs på saker i serien jag inte har sett och istället för att scrolla vidare SÅ TITTAR JAG?! VARFÖR får jag ALLTID reda på allt om serier utan att jag vill och VARFÖR tittar/läser jag när jag VET att jag inte VILL se/läsa?!


Fast ibland vill jag veta vad som händer i serier... Fast vissa är jag supernoga med att inte få reda på saker. Tänker inte nämna vilka av "säkerhetsskäl"! LOL... Kul...



 Okej, men nu börjar jag bli dizzy av alla gifs så HEJ PUSS SES!

 
 

Kommentera här, please: