Drömmar om Dexter?!

Jag har verkligen inte haft blogglust den här veckan MEN jag har haft både vlogglust, läslust och skrivlust! Har en sån galet bra idé om en novell/berättelse/bok/whatev! Jag har till och med kommit på vad boken ska heta! Är inte riktigt ready att avslöja än... 
 
Inga kommentarer...
 
Nu ska jag fortsätta kolla på Dexter (Netflix - I love you) som har varit mitt sällskap i tre dagar nu när jag är sjuk. Är det inte sjukt konstigt att jag kollade på asmånga avsnitt innan jag la mig i förrgår men ändå drömde jag inte om Dexter? Feberdrömmarna som alltid brukar spåra, liksom! 

Fast lite spårat blev det ändå. Om jag säger så här va: hypokondri och feber - ingen bra kombo...  Drömde att jag var Shay Mitchell (Emily i PLL) och hade ett jättestort blåmärke på armen... "Men det var väl inte bara "lite" spårat, Frida?!" - ppffft!

Jag har drömt värre, jag har drömt värre. 
 
Shay Mitchell.
Source: http://en.wikipedia.org/wiki/File:2011_MuchMusic_Video_Awards_-_Shay_Mitchell_(PLL).jpg
Hej puss ses!

Kommentera här, please: