Dagens outfit fast nä

 
Vet inte vad som flög i mig men jag försökte ta en "dagens outfit"-bild nyss och det gick ju bra... Alldeles för ljust så det började klia i ögat, blev stressad av self timern och hade ställt in så att Canron (kameran alltså - ja, jag döper min teknik - sån nörd är jag...) tog flera bilder istället för bara en så jag blev lite chockad och ser sur ut. 
 
För er som undrar - gjorde collaget genom att markera bilderna i iPhoto, dela via e-mail och sen kunde man välja olika collage-mallar och sen sreenprintade jag bilden och voíla!
 
Från det ena till det andra så har jag insett en sak - jag älskar bilar! Alltså, bryr mig inte så mycket om vilket märke är och så men gillar liksom snygga bilar. Fast vem gör inte det liksom? Men nyss när jag såg på en camera review på youtube var jag mer intresserad av en bil som de råkade filma på än kvaliten på filmen... Lol.
 
Okej, det här blev ett flummigt inlägg men whateeeev. 
 
Hej puss ses. 
 

Kommentera här, please: