The one with the onion eyes

Skulle göra den där klassiska nyårslistan som förmodligen ploppar upp på allas bloggar men NEJ, jag menar NEJ, jag tänker INTE visa er den listan - det blev bara så himla fult. Kanske för att jag lyssnade på "vanlig" musik med röster när jag skrev och det blir jag så stressad av. 
 
 
 
 
Vissa ger tips att man ska lyssna på musik när man skriver för att det sätter igång tankarna och yada yada. Men det bästa tipset jag har sett ever är att man ska lyssna på musik MEN instrumental musik. Så nu lyssnar jag på musiken från Harry Potter, Vivaldi och annan instrumental musik. Ah, lugnt. 
 
 
 
 
Och ärligt talat så känns det inte som att jag har så mycket att skriva om 2014 för att jag minns typ ingenting? Jag fick en chock häromdan när jag insåg att saker som hände i början av året var i år? Helt cray cray. Känns som att min hjärna smälte bort i värmen i somras... Eller så rann det bort när jag skalade lök när jag praktiserade på ett lunchställe i stan.
 
 
 
Äh, det är lugnt - 2014 har varit ett bra år, jag lovar. Men inte som 2013 - DÅ hände det grejer! 

Hoppas att 2015 kommer att bli ett bra år. Jag hoppas inte, jag tror. Eller vet. Känns säkrast att "bara" hoppas ifall allt skulle gå åt helvete... 
 
Grått nytt hår. 

Kommentera här, please: