The one with the list

Som Vänner-avsnittet "The One With The List" fast med, förhoppningsvis, lite gladare slut. Tänkte på det häromdan - kanske ska börja "döpa" alla inlägg som de i Vänner när de alltid börjar med "The one with the list" (duh), "The One With Princess Concuela", "The One With All The Cheesecakes" osv. Vi får se! Det vore kul!


 
 
Vilken kvinnlig kändis hade du helst haft som syster? Justine Ezarik (ijustine)! Men hon känns redan som en syster nästan :) Så då om jag ska välja någon annan - Laleh! :D Fast egentligen borde det väl vara tvärtom, att Laleh redan känns som en syster, eftersom jag har träffat Laleh och inte ijustine och Laleh känner ju till och med igen mig och så... Meeeen ändå.

"Systrarna" 
 
Hur många länder har du varit i? Jag vet inte om jag räknat rätt (matte och jag - njee) men jag får det till 13.
Vad beställer du på McDonalds? Det varierar. 
Vad skulle du döpa din dotter om du hade en? Karma! 
Vad skulle du döpa din son om du hade en? Per Hammar? Haha, jag vet inte! 
Vilka parfymer använder du? Jag vet inte vad den heter, liksom. 
Vilken var din favorit tv-show när du var barn? Nya Tider? LOL!
Har du läst; Harry Potter, the Hunger Games eller Twilight-serien? Bara Harry Potter... Men inte alla böcker, än... 
Vilka språk förutom ditt modersmål vill du vara flytande i? Ja, typ allt? Älskar språk!
Är din pappa skallig? Nepp. 
Bästa snabbmatskedjan? Ingen aning. 
Har du några husdjur? SONJA <3
 

 
Var i Sverige hade du helst bott? Ingen aning. 
Vilken är den godaste Ben & Jerry smaken? Vet inte men det fanns en förut med typ knäck?! Loved it!
Titanic eller The Notebook? The Notebook. Somnar alltid när jag ser Titanic... :P 
Äter du frukost varje morgon? Njeee. Men när jag väl gör det så kan det bli väldigt, inte komplicerat, men liksom ena dagen äta ingenting alls och nästa dag fixa bananpannkakor, liksom?

Var beredd att sänka ljudet... Heh...


Hur många gånger har du varit på sjukhuset? Så många att jag inte kan räkna... Öronbarn, you know... 
Har du någonsin sett Hitta Nemo? "Respeeeekt!" "Jodu" Jodu, det har jag. Respekt. 
Minns du ofta dina drömmar på morgonen? JA! Så kul, läskigt, hemskt och fint! Drömmer mycket... 
Vilken te smak gillar du mest? Jag vet inte, det varierar, liksom. 
Hur gammal var du när du fick veta att tomten inte var verklig? Jag minns inte. 
Har du en tumblr? Om jag har en tumblr? Jag har ju typ allt! Ibland när jag ska göra ett nytt konto på nån sida så får jag ofta "den här e-postadressen är redan registrerad" och jag ba "whaaaat?" typ så här:



5 bästa svenska Tv-programmen som sänds i höst? (blev så ivrig att jag inte såg att det stod "i höst" men jaja) Modellflickor, Plus, Ett härligare liv, Portkod 1525, HJEM <3<3<3<3<3<3<3<3 Hjem in my heart forever and ever and ever and E V E R!
Om du hade vunnit 100 miljoner vad hade du gjort? Skänkt till någon välgörenhet, roadtrip i USA! 
 
 

Kommentera här, please: