Gifspecial: Chockdag

Igår var det mycket... 

Kaninuppfödaren som även var aktiv med att ställa ut sina kaniner i kaninutställningar i Halv åtta hos mig bjöd på kanin vid ett bord med en duk av kaninpälsar.. ALLTSÅ VA?! Det går bara inte ihop!
 

Charles och Alli (CTFxC) ska skiljas! 


När jag sen skulle, för att liksom lugna ner mig efter skilsmässobeskedet, kolla på Selena Gomez-klipp så hamnade jag på "Hollywire hot minute" och fick reda på att Selena & Justin har gift sig! 


Lugn, bara lugn - det var ett aprilskämt. Men hur kunde jag gå på det?! Jag gjorde till och med en chockad inandning som de brukar göra i PLL när Hollywire's host Chelsea berättade det... 

 
*

Min tisdag blev helt enkelt en chockdag.

That's life, I suppose. 

 
 
 

Kommentarer, woho:

1 m:

Friiiiidaaaaa! du gjorde ingen tisdagslista :(

Svar: Oh no! Jag var ju så chockad :P Får bli kanske en torsdagslista då ;)
Frida Westling

Kommentera här, please: