Who says you're not star potential?

 
Tänk om det här var i en studio i USA och jag var Selena Gomez som var lite trött idag eftersom jag, Ashley Benson och Demi Lovato var ute och tog några drinkar igår kväll? Tänk om det var så? Det hade ju varit nice.

Men istället sitter jag här - in the middle of nowhere med neddragna persienner och surrande datorer som gör att hela rummet blir tokvarmt och det känns så instängt här inne. Inte konstigt att man får yrselattacker!

Det var nästan det sjukaste jag varit med om. I förrgår satt jag och kollade på min nya favoritssida mama.nu och kollade på bilder på kattungar när skärmen och hela rummet helt plötsligt började snurra asmycket och jag fick hålla i mig i skrivbordet för att inte ramla FAST jag satt ner?! Sen gick det över kanske efter en minut men då kände jag mig alldeles groggy efteråt.

Haha, älskar att jag DIREKT efter googlade och kom in på familjeliv.se som också är en av mina favoritsidor. Det kunde vara lågt blodsocker, ångest, att det blev så innan man svimmade eller mitt värsta svenska ord: migrän. Är inte det svenska språkets fulaste ord? Det tycker i alla fall jag.

Sen åkte jag hem och i bilen lyssnade jag på Selena Gomez och blev lugnare igen.

Dagens låt:

Kommentera här, please: