Pack your belongings and go home, mate.

Jag erkänner - jag kan inte följa recept. Idag när jag skulle göra Pad Thai så följde jag verkligen receptet JÄTTENOGA och det blev bara... Konstigt.

Och I fredags när jag skulle göra en chokladpudding gjord på avokado som en ascool tjej vid namn Laura Miller gör på youtube så åkte jag och köpte allt och tänkte när jag kom hem att "äh, jag bara häller i lite - det blir nog bra" och sen blev det inte bra och jag hade till och med glömt en ingridiens när jag var klar med allt. Smidigt. 

Skulle jag vara med i Masterchef Australia och "bara hälla i lite" och tro att "det blir bra" skulle jag ju få return to the house (long pause) pack my belongings (long pause) and go home, som Tyra Banks hade sagt. Det där kändes konstigt - att göra en övergång från Masterchef Australia till Americas (paus) Next (paus) Top (paus) Model. 

Bildmontage av mig av bilder från google
som fick användas kommersiellt och ändras.
 
 

Idag blir det ingen dagens låt, idag blir det dagens klipp istället.
Lyssna på hennes härligt djupa, mörka röst. I love it! 


Kommentera här, please: