Mitt år i bilder (fast inte än)

Längtar till ett nytt år så att jag kan få göra ett "mitt år i bilder"-inlägg. För även om det här året har gått sjukt fort så har det varit ett händelserikt år. Förra året däremot - oh my gosh... Det. Tog. Aldrig. Slut! Alltså, på ett postitivt sätt. 

Undrar hur många gånger år 2012 jag sa: "Hände inte det för ett år sedan?"
Och fick typ i svar varenda gång: "Eh? Det hände i April, Frida!"
 
På tal om år så var jag supernervös på habiliteringen för några veckor sedan när jag skulle rada upp alla månader i rätt ordning - liksom till augusti går det bra men är expert på att blanda ihop september, oktober och november... 

Och på tal om tal (där satt den, typ) så skulle jag också, som jag kanske sa förut, räkna också. Då gömde jag fingrarna under bordet och räknade med dem. Fett svårt när man inte ser dem... Men om jag hade tagit upp händerna och börjat räkna med dem framför henne hade hon kanske hade frågat: "Ska inte du vara på barnhabiliteringen?" Well, I WISH!!!

Jag känner mig seriöst som en sextonåring fast jag är tjugoett. Och mitt körkort känns som ett förfalskat körkort. Att jag googlade "mupp" och skapade körkortet i Photoshop. Seriöst - jag ser inte riktigt klok ut! Polisen som stoppar mig vid alkoholkontroll kommer inte bli glad när jag svarar "måste jag?" på frågan om jag kan visa mitt körkort. "JA! Hit med kortet!" "Du, det kan du FETGLÖMMA! LOL! Heja Norge!" 

Och sen åka iväg lika snabbt som Trine Rønningsbakken hade gjort med sin sportbil. Lol. 

Dagens låt: Maybe I Will av Julia Nunes. 




 

Kommentera här, please: