Listigt sa Frida

Hur gammal är du? 21.
Hur gammal känner du dig? 12... Nä. Men typ 19 eftersom jag tog studenten i år. 
Vad har du gjort i dag? Praktiserat, handlat, kollat på Äkta människor. 
Vilken film såg du senast? Griffin & Phoenix - sorglig. 

Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför? Vår och höst. Vår för att då känner jag livet i mig och höst för att det är så mysigt kallt. 
Är du besatt av någonting? Jag vet inte... 
Nämn tre saker som man kanske inte vet om dig? Jag är plattfot, jag har klaustrofobi och jag har bara en njure... 
När vaknade du i dag? Vaknade vid fyra först men sen somnade jag om och sov till typ 6:58. 

Vilken är din favorithögtid? Jul! Jul. Strålande jul. 

Om du fick beskriva en perfekt dag, hur skulle den då vara?
Det vet jag ju inte förrän jag har den perfekta dagen. 
Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? I Berlin bodde vi på ett övergivet, läskigt och trångt hotell med dörrar som var supertröga. INTE så kul för någon med klaustrofobi... 
Vilka världsdelar har du varit i? Europa, Afrika, Asien och Nordamerika. 

Vilka yrken har du provat på? Pizzabud, reklamutdelare och medieassistent, typ. 
Vad sa du senast? “Vad stirrar du på, Sonja?"
Vilket var ditt bästa ämne i skolan? Formgivning, grafisk kommunikation, webdesign.  
Vad köpte du senast? Päron, mynta och paprika. 

Hur många gånger har du flyttat? 3. Men har bott i det här huset i 14 år snart. 
Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? 12 år. Min bästa ålder. Nä, men jag minns inte... 
Vad heter du i andra namn? Johanna. 
Har du några husdjur? En katt som heter Sonja. 

Vill du gifta dig? Om jag vill gifta mig?! OM?! JA! Längtar som fan till den dagen! Det kommer bli så sjukt vackert allting och jag kommer, vilket jag aldrig brukar, ha en lång vit jättefin klänning som liksom har en liten rosaglittrig touch, på något vis och den rosaglittrande touchen kommer att vara på dukarna och servetterna och inbjudningskorten.......... Något i den stilen. 
Var växte dina föräldrar upp? Mammut i Delsbo och papput i Iggesund. 
Vilka är dina största svagheter? Jag är dålig på att börja med saker. Och sluta. Bra kombo... 

Kommentera här, please: