Julen möter studenten

 
Mitt fönster är så fint nu - julstjärna och girlang (älskar hur det lyser bakom varje triangel) från studenten som vi hade på Angelicas bil som jag färdades runt i. Julen möter studenten liksom - mina bästa dagar, höll jag på att skriva men julen är ju ingen dag. Julafton då. Men egentligen - tänk om den dagen inte alls blir så bra som jag brukar tycka? Man ska inte säga bästa om något i förväg, liksom. 
 
Som studenten t.ex. - jag trodde att det skulle bli den sämsta dagen i mitt liv men det blev den bästa och roligaste dagen i hela mitt liv. Men jag skulle inte vilja göra det igen, faktiskt. Gjort är gjort. Det var liksom det datumet, den dagen, det vädret, de känslorna, liksom...
 
 
Nu ska jag fortsätta med mina julklappsprojekt och lyssna på Kitty och Pers föräldrarpodd, Poddy-Lo. Känns nästan som att jag är en föräldrer när jag hör dem. Får väl tänka att Sonja är mitt barn då, haha. 
 
 

Kommentera här, please: