"Den får ju bara *insert number here* på imdb! Den vill jag inte se!"

Idag såg jag en actionfilm som Selena Gomez är med i som heter Getaway som enbart handlar om en biljakt, typ. Jag, som inte ser så mycket action, tyckte att den var rätt bra och det var kul att se Selena i en tuffare roll än vad hon brukar ha. Och bilen de satt i 98% av filmen, typ, var GALET SNYGG - VILL HA! Det var massa söta hi-tech- sötsaker i den! En sån bil bara ska jag ha i mitt liv! When I'm ready, I'm gonna get it, nanana! (LOL)


GIF from here: gifsforgomez.tumblr.com

Och vad tänker jag när jag sett klart? "Undrar vad den får på imdb.com? Oj... Hehe... 4.1..."?! Jag som tycker att det är så töntigt att bry sig om betyg på imdb?! Jeez, har umgåtts för mycket med Vilhelm och pappa. 

Men vill man hålla på och vara petig med betyg så får man ju vara det. Men jag tycker att det är lite töntigt att man ibland inte ens tittar på filmen bara för att den får ett visst betyg på imdb. Man kan ju ge det en chans, liksom. Och skulle ni säga emot så fine, gör det, men jag har faktiskt pratat med MAMMA and she's on my side, så passa er! 

ÄSCH, GÖR VAD NI VILL BARA NI INTE GÖR NÅGOT DUMT! 

Okej, förlåt för uppbrusningen. Happy advent!

*IMDb: Internet Movie Database*

Kommentarer, woho:

1 Majken:

Selena gangster gomez! Blir nästar lite rädd!

Svar: Hon är snällare i filmen faktiskt än vad det ser ut :P
Frida Westling

Kommentera här, please: