Ett skepp kommer lastat med: bilder

I några dagar nu har jag gått igenom alla mina tusentals (kind of) bilder från mobilen och det är sjukt hur många bilder som är hundra gånger bättre i original än alla dessa instagramfilter. Jag tycker att det är kul med instagram men jag tycker liksom att det blir lite litet på något vis. Så jag tänker börja fota mer! 
 
Älskar att jag har glömt bort flera bilder. Som här tillexempel när jag försökte härma Selena på omslaget... Moget. Jag var ju glad i alla fall - det är huvudsaken. Kanske saknar mitt ombre nu när jag tänker efter! Undrar om Selle skulle passa i ombre? Njeee. 


Eller den här när jag, Solveig och Majken gjorde en teater och jag spelade min morbror Staffan:

 
Eller den här bilden på min syster Klara och hennes katt Rayden. Klajjan ser lite läskig ut... 
 
 
Eller den här när min lillebror Vilhelm satt i bilen på väg hem från Stockholm i höstas och sa: "Jag tänker INTE äta NÅGONTING! Jag är INTE hungrig!" och sen beställde han allt som fanns på Max... Typ.
 


**

Nä, nu måste jag få min skönhetssömn.... LOL! Haha, okej, inte kul. Men min drömsömn, då. 
Undrar om jag nånsin har hört något säga "nu måste jag få min skönhetssömn" på riktigt, liksom IN REAL LIFE, liksom? Tror inte det. Men drömsömn låter ju bra. 
 
Vi ses kanske i drömmarna. Visst vore det coolt om man kunde besöka andras drömmar? 
 

Kommentera här, please: