En lista en lista en liten liten lista

Jag älskar ju listor, som ni kanske märkt. De är liksom avkopplande att sitta och fylla i en lång, härlig lista en tråkig magontstisdag. 

 

DIN/DITT FÖRSTA:
operation:
 När de kollade efter polyper i näsan - jag hade inga!
piercing: Hål i öronen. Aj aj aj. 
sport: Balett! Haha!
husdjur: En kanin som hette Jocke. Som egentligen var en tjej men jag ville ju att den skulle heta som Jocke i Saltkråkan så hon fick heta det ändå :) Bra där, Frida!!!
semester: Gran Canaria, tror jag. 
konsert: INGEN aning! Har varit på så många konserter!
kärlek: Jocke! Alltså, inte kaninen (fast jo - den med). Min första "pojkvän" när jag var typ sex år hette Jocke! Snacka om sammanträffande! 

 

JUST NU:
äter du:
 Nada.
dricker du: Inget. Men ska hämta vatten snart. Kanske med en slice of lime? Gottis. 
ska du: Skriva klart den här listan och lyssna på min kusin Majkens nya spellista på youtube... Spotify menade jag ju. 
lyssnar du på: Firework by Karmin
väntar du på: CTFxC vlogg. 
tittar du på: Texten med listan. 
har på du på dig: Kläder. 

 

DIN FRAMTID:

barn: Maybe baby! 
giftermål: Vem vet, vem vet... 
karriär: Vet inte. Band med Selena kanske. Nobody knows. Och innan ni sitter framför era skärmar och tänker att "ppffftttttt - det kommer ju att ske" så ska jag be att få tala om att jag tror på något inte många verkar tro på: HOPP! Allt är möjligt! 


VAD DU FÖREDRAR: 
kramar eller kyssar:
 Kramar. 
kortare eller längre: Ehm... Båda. 
snygg mage eller snygga armar: Inget av dem. Jag tänker inte så mycket på sådant. 
busig eller lydig: Busig. 

 

HAR DU NÅGONSIN:
kysst en främling:
 Näe... 
tappat bort glasögon/linser: Oh yes! 
brutit ett ben: Nope. 
rymt hemifrån: Inte vad jag kan minnas. 
röntgats: Flera gånger. 
krossat någons hjärta: Det hoppas jag verkligen inte att jag har gjort! OM: Förlåt. 

 

TROR DU PÅ:
kärlek vid första ögonkastet:
 Ja, det gör jag väl. 
gud: Jag tror inte att det är en person - jag tror att det är typ en kraft... Typ. 
mirakel: Ja!
aliens:
 Vem vet?!
magi: Jag ÖNSKAR att det fanns! Men jag vet inte om jag tror på det. 
ett himmelrike: Japp. 
tomten: Nope.. 
änglar: Nä… Eller jo förresten!


BLANDAT:
är du kär i någon?
 Tror inte det.
önskar du att du bodde någon annanstans? Ja, i Los Angeles och hänga med ijustine! 
tycker andra att du är attraktiv? Vet ej. 
dricker du? Japp. 
använder du droger? Kaffe?
vilket schampo använder du? Något slags rapsoljeschampo. 
vilken parfym använder du? Lite olika - vet inte namnen, lol. 
vad är du rädd för? Låsta dörrar och nattfjärilar. 
gillar du att tvätta? Inte direkt. 

 

Kommentera här, please: