gå och lägg dig!

Jag ÄLSKAR webbdesign! Är så sjukt glad att jag tog det som i-val. Lektionerna går fortare än en åskvigg - så kul är det! Jag tror att jag ska jobba med det in the future. För som en i Stylisterna sa: "Jobbar man med det man älskar behöver man aldrig gå till jobbet"

Annars då? Jo, det är bra. Var och spolade ur öronen igår..... Fy fabian vad jobbigt det var. Fick träffa två sjuksyrror och en läkare. Läkaren var en högljudd farbror som såg rätt snäll ut men jag vet inte... Här kommer man och har ont i örat också gör han så att man får ännu ondare och tar i jättehårdhänt som om jag hade gjort honom något.

"SLUTA NU!" sa jag till honom.... Nä... Det gjorde jag inte men ändå. Det hade varit coolt. "Nu lägger du av! Gå och lägg dig! Skärp dig annars hämtar jag pappa!" Fast det där sista vet jag inte om det skulle vara till någon hjälp - alltså, inget emot min pappa liksom men han är rätt mesig ;) Mamma är nog starkare.

Kommentarer, woho:

1 Klara:

HAHA! Rolig du!

Kommentera här, please: