Tillökning i familjen

Min garderob är tydligen värsta katt-BB för Sonja födde kattungar här i natt och förra gången hon födde barn födde hon också här inne! Vet ni hur coolt det var att vakna (av den jävligaste hostattacken ever) och se att Sonja ligger i garderoben med två kattungar bredvid sig? Och inte nog med det - när man går dit så föder hon en till! :D VÄRT!

 

Kommentarer, woho:

1 Marina:

Hej! Jag hittade ingen mail-adress till dig så jag skriver en kommentar istället. Jag tror att du och jag pratade för mååååånga år sen. Jag vet inte om du minns? Jag vet inte ens om du är rätt Frida..

Men om du är rätt Frida och om du minns att vi pratade så vore det jätteroligt :)



/Marina

2 Marina:

Härligt! Det var länge sen, hur är det med dig? :)

3 Klara:

Ååååååh, vilken mysig bild! Önskar att dom där fyra låg i min garderob.

4 ester:

ååh vad sööta!!! Förresten Klara var det inte 3 eller??? Sonja måste trivas i din garderob!

KRYA PÅ DIG!!!

ses//ester

5 CJ:

Åh kattungar är det finaste som finns! Himla jobbigt att lämna bort dem bara. :(

6 CJ:

Jag vet hur det känns. En av mamma och pappas katter fick kattungar för några år sedan, en stor kull med sju kattungar! Var så sjukt jobbigt att lämna bort dem, men man får ju försöka att se till att de hamnar hos djurvänner. Och som tur var så fick vi behålla fler än en. :) Ha en fin dag!

7 josefin:

8 josefin:

åååh va smäller av, kattungar är ju de bästa som finns!

Kommentera här, please: