15 sanningar om mig, så att ni vet liksom

  • När jag var liten spelade jag hockey rätt länge...
  • Jag äger på att komma ihåg namn.
  • Älskar skolkataloger. Mina är alldeles utslitna för att jag har kollat så mycket i dem.
  • Jag tycker inte om att vara naken...
  • Jag har bara en njure.
  • Jag är plattfot och borde egentligen ha inlägg i skorna men har inte det.
  • När jag var liten drömde jag om att få tandställning, hörapparat och glasögon men har bara fått det sistnämnda. Eller okej, en bettskena då. Men jag ville ha räls...
  • Jag kan vara väääldigt envis.
  • Jag är lättroad, inte bara lite lättroad utan mycket.
  • Är både morgon- och nattmänniska.
  • Kan en hel del instrument.
  • När jag var 6 år ville jag vara kille.
  • Jag är väldigt försiktig av mig och får jätteont i händerna när jag cyklar eftersom att jag håller i styret så hårt...
  • ... men när jag kör moppe är jag inte ett dugg försiktig.
  • Jag och Björk (sångerskan) har haft kroppskontakt. När hon skulle före i kön (typiskt VIP-personer) på en flygplats så gick hon rakt in i mig och det gjorde faktiskt rätt ont! COOLT VA?!

Kommentarer, woho:

1 sussi:

Saknar dej Frida,hoppas Emma o du kan åka på nån festival i sommar,kram..ha det så bra!Hon som är likt Matilda :)

2 sussi:

Hej igen,blev ett litet fel,det är väl Matilda som är likt sin mormor inte tvärtom hahaha...:)

Kommentera här, please: