Nu när jag inte har dig, så tycker jag att jag ser dig överallt

Som ni kanske ser så har jag rensat i bloggen.
Det känns faktiskt som en väldig lättnad.

Idag har jag och Emma hängt runt på stan och gjort en massa saker.
Bland annat varit sura för att det inte finns något att göra i den här stan.
Vi vill bort härifrån. NU typ.

Orka att det är tusen grader varmt.
Det gör så att man blir sur och byter bloggdesign utan att tänka efter först....

Men det spelar ingen roll i alla fall...
det är inte kul att blogga när man är helt slut efter all värme.

Kommentarer, woho:

1 Hanna:

Svar: Vad är Kulturkalaset? Markus ska spela på någon Kulturfestival i Stockholm den veckan, är det samma sak tro?



Åh, vad fint med 10spelningar-jubileum! :D

2 Hanna:

Svar: Nej, vet du vad? Jag har googlat.



Markus spelar i göteborg den 12:e på Kulturkalaset (där Laleh spelar) och i stockholm på Kulturfestivalen den 13:e. Sedan spelar Laakso på Way Out West 14-15:e, i göteborg.



Det känns så oooooonödigt att han ska åka fram och tillbaka så mycket. Han har ju knappast råd med att flyga. Han får köpa tågbiljetter på tradera eller nåt.

Kommentera här, please: