Punsch och panflöjtsmusik

Efter en oförglömlig helg i Stockholm och en av mina bästa krogupplevelser ever känner jag för en lista. En lista jag faktiskt inte har gjort förut! "WHAT?!" I know, right?!

Min äckligaste mat.
Ärtsoppa... Och punschen till - nästan äckligare. Trots det smakar jag alltid fast jag vet hur äckligt det är? 

Jag kan inte äta inlagd strömming heller - älskade det förut men en dag helt plötsligt bara slutade jag att gilla det. 

 
Fika jag tackar nej till.
Färska dadlar - ni vill inte veta varför... Fast det är väl inte fika egentligen? Så mitt slutgiltiga svar: choklad med sprit i. Typ punsch! Uhhh... 

Hatväder.
När det är äckligt varmt och alla bara tjatar om hur varmt det är. 

Då tappar jag humöret helt och hållet.
Värsta ever är väl om det är varmt och jag är hangry... Jeez, det är ju värsta ever. Nu skrev jag värsta ever två gånger - smidigt...

Sämsta musiken.
Panflöjtsmusik. 

Värsta tiden på dygnet.
När man blir väckt från en fin dröm och inte får veta hur den slutar. 

Mitt sämsta humör.
Hangry-humör. 

 

Sämsta grejen jag äger.
Saker som ligger i olika lådor (som jag inte orkar sortera at the moment) och skräpar. När jag städade garderoben hittade jag en påse med läroböcker från mellanstadiet... Varför har jag sparat mattediagnoser från åk 6? Jag suger på matte! Majken till mig i somras: "Du kan ju inte ens räkna med miniräknare!" 

Och med de hårda, men sanna, orden är det här inlägget slut.

Hade Oda! 

 

Kommentera här, please: