Oh the bitter winds are coming in, and I'm already missing the summer...

Eller the bitter winds har väl kommit för längesen men ändå. Det är ju december och jag tänker fortfarande på sommaren 2016. Jag kommer alltid tänka på sommaren 2016. Det var den bästa sommaren. Den bästa sommaren är ju också en sjukt bra film! 

 

Min sommar började med värmeutslag och förkylning men sen rullade det på med korsstygnsbroderier, Masterchef Australia, loppisturer, Gävlebesök, Stockholmsbesök, kalas, konserter, dagboksinlägg, bad osv. I love it! Jag har massor av bilder men de tar vi en annan gång - är drittrøtt.

Och just ja, på tal om norska, jag har också börjat kolla på Skam, bara så att ni vet, liksom. Takk Isak fordi at du gav meg tipset! BÄSTA serien ever! 

Bildkälla: http://adawikdahl.tumblr.com/post/147606553596

 

 

Kommentarer, woho:

1 Isak Valtersen :

Selvfølgelig visste du ville like det. Alle elsker Skam!

2 Anonym:

Dere er så flink på norsk!

Kommentera här, please: