LISTA! "inte nu igen"

Jag vet att det har varit lite mycket listor på sistone men who cares? Listor äger.
Och när man letar listor hamnar man på så spännande bloggar ibland - haha.

Jag har väl säkert gjort den här listan förut men whatever. Vi kör.


1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till? -
Karma.
2. Vad kan du verkligen INTE äta? - Inlagd strömming.
3. Vilken var den senaste filmen du såg? - Mean Girls <3
4. Har du bra självförtroende? - Njee.
5. Äger du en onepiece? - Nej, jag har aldrig velat ha en - känns som man är så instängd? Och jag har ju klaustrofobi... Fast det är mycket bättre nu - förut kunde jag inte ens ha halsband...
6. Snusar eller röker du? - Nope.
7. Beskriv ditt drömutseende.


 
8. Skriv namnet på någon du ser upp till. - Laleh, Selena Gomez, Emma Watson, Katie Stevens mfl.
9. Någon du har kysst. - Det ni.
10. Den du saknar. - Åh, många.
11. Den du senast sov över hos. - Min syster.
12. Vem skrev du senast med på Facebook? - Pappa.
13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? - Alltså, det här kanske låter töntigt men det här är typ min absoluta favoritbild på mig själv. Jag vet inte varför, det bara är det. Eller varför är det så töntigt? Det är väl bra om man gillar sig själv. Ester tog bilden! (tror jag)
 
 
14. Vad väljer du, godis eller chips? - Chips.
15. Har du rykten efter dig? - Oj, oj, oj, SÅ många.
18. Din absolut sämsta egenskap? - Att jag spiller ALL THE TIME! Klantarsle! Haha.
19. Din bästa egenskap? - Är bra på att laga mat.
20. En låt du är beroende av just nu. - Lyssnar på den nu. En Lemon Tree-cover.



21. Vad stod det i ditt senaste inkomna sms? - Jag vet inte - mobilen är urladdad.
23. Kan man vara vän med sitt ex? - Verkligen inte. Så himla dålig idé - vilken dum fråga... Skoja! KLART ATT MAN KAN?! Visst, det beror väl på vad hen har gjort men om det inte är något dumt så självklart!
24. Har du kysst en kompis? - Ja.
25. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? - Hoppas att ni tar er ur det och att ni mår bra.
26. Har du provat på droger någongång? - Nej.
27. Vad vill du bli när du blir stor? - Författare. Redigerare av något slag.
28. Hade du kunnat ha distansförhållande? - Det skulle jag säkert kunna ha.
29. Vad handlade din senaste dröm om? - Det var någon kris i Hudiksvall och alla samlades i typ en kyrka. Och det var en tjej där som var jättedeppig som jag blev vän med. Undrar hur det gick för henne?
30. Vad väger du? Är du nöjd med det? - Jag vill inte svara.
31. Hur lång är du? Är du nöjd med det? - 158 cm. Jag är väl inte supernöjd men vad ska man göra liksom?
 32. Vilken är den bästa svenska filmen? - Fucking Åmål.
33. De bästa svenska skådespelarna? - Juli Dufvenius, även om jag inte kan utala ditt efternamn, haha. Love you.
34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? - Harry Potter!
35. Ditt humör för tillfället? - Confused, haha. Har varit lite konstig hela dagen (as always).
36. En vacker person.
 

Rose Ellen Dix <3
 
37. Accepterar du okända som vänner på Facebook?  Ibland, ibland inte.
38. Vem kramade du senast? - Mamma.
39. Vem träffade du senast? - Vilhelm, min lillebror.
40. Är du kär just nu? - Nja, jag vet inte.
41. Någon du vill träffa. - Selena Gomez?
42. När grät du senast? - Grät och grät. Blev rörd igår när Amanda Jenssen sjöng Calleth you, Cometh I.
43. Sminkar du dig varje dag? - Nej, aldrig. Sparar tid och moneeeeyyyyyyy. Dessutom vet jag inte hur man gör och för att få mascara på mina ögon måste man typ ligga på mig för att jag inte ska sprattla, typ......
44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? - Ingen? :P
45. Är du helsvensk? - Ja.
46. Den bästa bloggen? - Knivlisa <3
47. En artist du inte gillar. - Kristian Anttila.
48. En artist du gillar. Selena Gomez, Katie Stevens.
49. Är du en nagelbitare? - Nä, river av naglarna istället... Fresh.
50. Vad vill du bli när du blir äldre? - Läs fråga 27.

Kommentera här, please: