Ett inlägg kommer lastat med känslor

Fast egentligen inte för jag tycker det är kanska pinsamt att prata om känslor men varför då? Känslor är ju det viktigaste som finns förutom syre, typ... Mina känslor är i alla fall, som jag älskar att säga, lite all over the place just nu och I don't know why (med Lemons, i Hart of Dixie, accent). Vet inte varför jag kom och tänka på henne helt plötsligt men aja. 


Den blonda är Lemon, för er som inte vet. 
 
Började nästan gråta nyss när jag såg en bild på Selena och hennes lillasyster Gracie. Jag vill också ha en lillasyster och jag vill också vara Selena. Jag vill vara både Troian Bellisario och Selena Gomez på samma gång men det går ju inte. Fan också, faan. 

Men som Josefine i Glappet hade sagt: Det är så här det känns att leva! 

HEJ PUSS SES!


 
 

Kommentera här, please: