Dissen på ridskoleinternatet

Förra året red jag på måndagar och sen när jag sov så drömde jag jätteofta att jag inte hade satt fast hästarna som man ska i spiltan eller typ glömt att stänga boxdörren ordentligt till boxen och att hästarna rymde. Och nu har de här hästdrömmarna börjat komma tillbaka igen fast jag inte ens rider längre!
 
En häst som heter Flash och jag
 
Förra veckan drömde jag att jag skulle leda en häst och tappade greppet så att den rymde och i natt drömde jag att jag började på ett ridskoleinternat och det var liksom kuslig stämning där... En häst såg ut som en testral - ni vet de där varelserna "bara" Luna Lovegood och Harry Potter kan se. Det lustiga är att jag har drömt om att hästarna på stallet ser ut som testraler förut?! Det var asläskigt! 
 
 
I alla fall, på det kusliga ridskoleinternatet skulle vi ha lektion och jag gick till ett bord där en tjej satt och pratade med en annan tjej och en kille satt alldeles ensam (på en annan sida av bordet långt ifrån tjejerna) så jag satte mig bredvid honom men sen när jag skulle säga något till honom så satt han helt plötsligt med de andra tjejerna?! Snacka om diss! Ovärt. 

Kommentera här, please: