I can't heeeeeaaaar youuuuuuuuuu

Är så himla förkyld att mamma och pappa får skrika till mig för att jag ska höra dem. Det är inte kuuul. Fast lite kul är det faktiskt - jag hör verkligen INGENTING och får liksom sitta och försöka läsa på deras läppar vad de säger till varandra och det är ju rätt svårt eftersom att de pratar så himla mycket...

Anyway. Tänk att det är nytt år snart? Jag kan inte fatta det - jag trodde aldrig att 2011 skulle ta slut! Men det är bara bra för herre mina dar vilket sjukt segt år det här har varit! Känns som att januari 2011 var för lääääääängesen. Jag tänker inte skriva mina nyårslöften här - det är ingen idé för att de blir aldrig som jag säger ändå.

"Du säger alltid att du ska göra massa saker, Frida. Gör du dem? NEJ!" - Ester, min kusin...

Och med de sanna orden har jag bara en sak till att säga at the moment:

GRÅTT NYTT HÅR!

Kommentera här, please: