Vet ni hur ont det där gjorde?

Vi har en planka framför våran köksdörr så att inte kattungarna (som har börjat gå) ska komma ut. Igår glömde jag att plankan var där och gick rakt in i den och sen bara låg jag där på golvet helt plötsligt.. Och Ph, nu säger jag det på allvar: Vet ni hur ont det gjorde?! Jag kunde ha dött!

Vet ni hur ont det gör nu?
Högra knät är det massa blåmärken på och vänstra knät är ur led - känns det som.
Och vet ni hur jobbigt det är att inte kunna sova? Det är fullmåne och jag drack tio liter (typ) te innan jag la mig. Mamma och pappa är i spain, Vilhelm sover hos mormor och morfar, Isak sover här och är barnvakt åt mig.
Jag vill gå ner och väcka honom och kolla på Livet enligt rosa eller något tills vi somnar.

Men jag vågar inte gå ner för jag tycker inte om att väcka folk.
Och Sonja är helt crazy och jamar asmycket och vill ut hela tiden.
Ganska läskigt faktiskt, hennes blick ser lite ond ut så jag passar mig gärna!

Åh, hur ska jag somna?
Jag har redan försökt räkna får, kollat i fotoalbum, försökt lära mig sångtexter utantill.
Jag har till och med legat och nynnat på Prussiluskans "vi komma ifrån riara riara riara"...

Jag kanske har fått spunk? Typiskt.

När man sover såhär själv på övervåningen känns det som att man hör läskiga ljud hela tiden. Speciellt om man heter Frida Westling och är bäst i världen på att inbilla sig.

Jag kanske kan kolla på astråkiga klipp på youtube? Typ på Glamour eller nåt?

Herregud vad mycket text. Tråkis. Hejdå. Puss. Ses. Kram.

Kommentarer, woho:

1 ph:

inte tråkis. du skriver alltid så roligt och bra frida! hoppas du blir bättre i knät snart.

Kommentera här, please: