The One With The Creepy Faces

När ni såg titeln tänkte ni väl inte att denna spännande (*host*) lista kommer att handla om min STIL?! Jag tror faktiskt aldrig att jag har gjort en lista om stil? Förmodligen så har jag det men vi kör ändå!

Min stil i tre ord: Slapp, bekväm och... grå? Men jag gillar grå. Eller jag vet inte hur min stil är, egentligen. Jag är nog mer intresserad av stil än vad många, och jag själv, tror. Det beror nog på vad jag är på för humör och så...
 
2009.
ÄLSKADE den där tröjan! Fast jag "bara" köpte den för att det regnade och jag var på stan och frös... 
 
Det här plagget skulle aldrig komma nära min kropp: Det finns ju skjortor som nästan är genomskinliga - jag RYSER av det materialet! Fast ser jag en skjorta som har det materialet måste jag ändå gå fram och känna? Snacka om cray cray...
 
Just nu har jag på mig: En Laleh-tröja, byxor, underkläder, en svart strumpa och en randig strumpa...  
 
Det här är en bild på mig när jag kände mig bekväm: VÄRLDENS bästa tunika som jag fick av mormor för flera år sedan på någon rea i stan. 
 
Alltså, WTF?! Why the face?!
Haha, men seriöst - varför skulle jag alltid kolla så konstigt (läskigt) mot kameran?!
 
Det här är bild på mig för länge sedan: Ja, ni såg ju precis två stycken.
 
Jag känner mig allra snyggast i: Kavaj! Jag har inte använt det på aslänge men hade det jätteofta förut. 
Här är en bild när jag har kavaj... Lägg märke till hur lång jag är! 
 
 
Mitt favoritplagg just nu: Är och förblir I'm the boss-tröjan jag fick av min morfar som ägde ett åkeri förut och var boss (obviously) där. 
 
Åh, saknar mitt ombre... 
 
Min stil hemma (mitt rum) med tre ord: Ibland Monica-Geller-perfektionist-städat och ibland Christina Yang-style... Whaat? (oj, det var inte tre ord men äsch)
 
 
Jag skulle aldrig inreda med: Alltså, jag vet inte? Jag är inte så noga med sådant. 
 
Pryl jag suktar efter: Just nu en nylonsträngad liten barngitarr (eftersom jag är så kort...) med inbyggd mikrofon. 

Mitt bästa stylingtips: Skölj ur konservburkar eller syltburkar eller något och använd som pennhållare! 

Min favoritplats hemma: I någon av soffhörnen i sofforna nere i vardagsrummet. 
 
 
Mitt problemhörn hemma: Tänkarhörna-hörnet när det var sovhörna. Har aldrig haft såna mardrömmar i hela mitt liv (förutom när jag maraton-kollade på Breaking Bad och hade såna mardrömmar att jag fick ta en paus) och hela rummet kändes helt fel. Jag har aldrig trott att det hade någon betydelse för sömnen var sängen stod - men tydligen har det VÄLDIGT stor betydelse.
 
 
*
 
Hade Oda!
 

Kommentarer, woho:

1 Anonym:

Hade Frida

Kommentera här, please: