I'm back

Lustigt att förra inlägget hette "The Last One" och sen dess har jag inte skrivit... Men here I am! Och det passar väl bra med en lista som ett comeback-inlägg? Vi säger det. 
 

Vad är ditt förhållande till tid?
Att den bara flyger iväg och jag fattar inte hur jag satt här och kollade på youtubeklipp och tänkte att klockan inte var så mycket och nu är den två på natten (morgonen) liksom? Whaaaat? Det går inte för långsamt, Mimi Oh, det går för fort! Och på måndag är jag 23! 23! Jag minns när jag fyllde 15 som igår men det var SJU år sedan?! Okej, andas, andas!

Vilken är det bästa veckodagen?
Lördagar. Jag ÄLSKAR lördagar! 

Hur länge tar det för dig att sminka dig?
0 minuter eftersom jag inte sminkar mig. Jag har absolut inget emot smink men det har liksom aldrig blivit av att jag har börjat sminka mig så varför börja nu? Dessutom måste man typ ligga på mig för att ens röra mina ögon med mascaraborsten... HUR GÖR NI TJEJER OCH KILLAR - DET ÄR JU ASLÄSKIGT?! Heja er!

Här fick i alla fall min sexåriga kusin Solveig, efter lite tjat, sminka mig:

Äter du fort eller sakta?
Ibland (läs: oftast) kan jag äta sjukt fort men ibland (läs: sällan) äter jag sakta... 

När brukar du gå och lägga dig på vardagar?
Inga kommentarer... 

Vad gjorde du för tre timmar sedan?
Kollade på intervjuer med Girls Aloud och Cheryl Fernandez-Versini.

Vad gör du om tre timmar?
Drömmer väl att jag är med i ett tjejband... HOPPAS!

Var ser du dig själv om tio år?
Usch, vågar knappt tänka på det. Sitter väl kvar här i samma rum hemma hos mamma och pappa och skriver en lista på bloggen. ELLER så är jag med i ett tjejband och turnerar jorden runt?! WHO KNOWS?! 

Okeeeej heeeeeej. 

 

Kommentera här, please: