Bloggar om bloggen, baby

Känner bara hur det kryper i fingrarna för att jag är så skrivsugen fast det är bara ett litet problem - VAD SKA JAG SKRIVA?! Nu vet jag! Om bloggandet och hur det har svalnat, typ. Det brukade ju vara så hett! 
 
Skulle ta en behind the scenes, typ. Men det blev ju bra...
 
Jag saknar att vara så där fäst vid bloggen som jag var förut - jag minns att jag kände mig tom om jag inte fick blogga men nu känner jag mig tom om jag inte lägger upp en instagrambild på hela dagen?

 
 
 
Och när jag hade varit på Selena-konserten så tänkte jag att andra än jag hade bloggat om den och sökte men det var inte så många som hade bloggat om den?! "Svikare!" tänkte jag först (meh) men sen kom jag på att vem bloggar egentligen nowadays? Och bloggar verkligen folk som är 12-13 år (som typ var medelåldern på konserten. TYP - jag vet inte för som vissa kanske vet så är jag ju inte världens Spencer Hastings i matte direkt. Och för er som inte vet vem Spencer Hastings är har jag bara en sak att säga: SE PRETTY LITTLE LIARS! Kan man verkligen ha så här mycket text och bindestreck och grejer inom en parantes? Whatev, nu gör jag så bara)? 
 
Fotograf: JAG!!!
 
Nu för tiden är det ju instagram, youtube twitter och videofyme som gäller, liksom. Eller så bloggade de helt enkelt inte om Selena-konserten. Svikare! ;) ELLER så var det jag som inte sökte så bra? Högst troligt. 
 
Nu ska jag fortsätta lägga in CD-skivor i datorn som jag ska ha i min iPod. CD's in my heart <3 Alla mina CD's i en liten liten manick, liksom. Magic! Shit, vad gammal jag kände mig nu som är så farcinerad av det och använde ordet manick... Har väl spelat för mycket Mulle Meck, antar jag. 
 
Okeeeeej heeeeeeej. 
 

Kommentera här, please: